Tuesday, April 1, 2014

OSTEMATRIX untuk KURUS??

Assalamualaikum semua..

Mac sudah berlalu.. Promo ESP pun dah abis. Kesimpulannya mmg patut org panggil ESP tu Best seller sbb mmg best pun! Mana taknya, berebut2 orang order sampai Shaklee kena extend topup order Mac sehingga tengah hari tadi!! Dasyatttt.. ;)

Larisnya ESP sbb rata2 nak cantik dan nak kurus.. Tu belum termasuk ibu2 nak menyusu.. Eh ni bukan nak citer ESP lagi, ni nak citer Bab kurus atau kawal berat badan tu! Sebenarnya ada banyak lagi suplemen shaklee lain yg boleh membantu kawal berat badan sebenarnya. Alfalfa dgn Lecithin itu yang HOT.. yang kurang HOT jangan dilupakan iaitu OSTEMATRIX - sumber kalsium Shaklee. Eh camne plak Kalsium dapat bantu kawal berat badan??

Haaaa, ni yang nak share sket nih.. Selalu dok dengar kalsium utuk tulang je kan?? Hehe nop kurenggg tepat! Itu BIASA dengar.. Meh nak citer yang LUAR BIASA sket ttg kalsium.

KISAH OSTEMATRIX 1:

Tahu x kita Kalsium sebenarnya dapat membantu dalam MENGEKALKAN BERAT BADAN YANG OPTIMUM bagi lelaki dan perempuan. Jika terdapat mana-mana kekurangan kalsium dalam diet kita, badan akan cenderung untuk melepaskan hormon paratiroid, yang seterusnya merangsang tulang untuk melepaskan kalsium ke dalam aliran darah anda untuk mengimbanginya. 

Dari segi lain, hormon paratiroid juga merangsang PENGELUARAN LEMAK dan MENCEGAH PEMBUANGANNYA, yang sekali lagi boleh membuat anda GEMUK!! Nampak?? Huhu..

So kita yang dalam usaha nak berdiet atau kawal berat badan ideal atau xnak tergolong OBES sebenarnya kena pastikan juga ambill jumlah kalsium yang betul, supaya OBESITI tidak terjadi dengan bahaya kesihatan lain yang berkaitan--- Peringatan untuk diri sendiri juga.. hehe

Kenapa nak pilih kalsium Shaklee?? Sebab ia mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malet disamping magnesium dan vitamin D yang mana ia tidak menyebabkan kita SEMBELIT dan lebih selamat dari risiko BATU KARANG.

So kpd anda yang masih tercari-cari suplemen kalsium sesuai xrugi mencuba Ostematrix ni. Sekali cuba mesti nak lagi!! ;) 

Kena sangat la dengan promosi April ini dimana BUY 6  FREE 1. Jimattt boleh buat stok sampai tahun depan!! 



Kisah 2?? To be continued.. Tungguuuuu ;)



Sharing is Caring! Loves.. Isma



>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com




No comments: