Monday, May 5, 2014

PROMOSI MEALSHAKES yg MENJIMATKAN!

Assalamualaikum

Wah....bulan MEI ni promosi Mealshakes lahhh!!!! 






MealShakes merupakan salah satu diantara produk yg hot di Shaklee. Kenapa agaknya ya? Sebab merupakan hidangan multivitamin dan multimineral yang mempunyai perasa vanilla yang sangat lazat. Walaupun Meal Shake dikategorikan dalam kategori Children's Nutrition, ia juga sesuai untuk dinikmati oleh setiap lapisan usia termasuk bayi, kanak-kanak, ibu mengandung, vegetarian, etc. 

Jika anak anda seorang yang sukar untuk multivitamin yang berbentuk tablet, Meal Shake adalah alternatif yang terbaik buat anda. Tapi MealShakes ini bukan shj utk kanak-kanak malah untuk semua golongan. mmg hidangan terbaik utk seisi keluarga. ;)

Meal Shake menjadi pilihan ibu-ibu yang mempunyai anak yang cerewet memilih makanan atau tiada selera makan. Meal Shake memastikan anak anda akan mendapat nutrient harian yang diperlukan pada kadar yang secukupnya. Malah, ramai ibu memberi testimoni positif yang selera makan anak-anak mereka semakin bertambah sejak mengambil Meal Shake. Ramai juga ibu menggunakan Meal Shake bersama Omega Guard dan Nutriferon untuk merawat anak yang sakit seperti demam, batuk berkahak, selsema, lung infection, lelah/asthma, etc.

Kpd yg ingin berdiet pun blh amik MealShakes ini. Kpd warga emas yg sukar untuk makan pil elok sgtlah mengambilnya sbb minuman ini mengandungi segala keperluan viamin dlm badan kita.



Secara ringkas, MealShakes merupakan makanan yang rendah lemak dan rendah Glisemik.

  • Sediakan vitamin dan mineral penting iaitu nutrien asas yang anak2 sdg membesar dan remaja perlukan untuk terus sihat dan kuat
  • Sumber terbaik serat pemakanan dan protein
  • Sumber pekat kalsium
  • Indeks Glisemik rendah

Meal Shakes mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral yang lengkap termasuk lactalbumin, immunoglobulin, lactoferrine, bacteriolysin, etc. 



Antara manfaat utama dari pengambilan Meal Shake ialah 
1. membantu tumbesaran
2. sebagai anti-oksida
3. detoksifikasi 
4. kecantikan kulit.

TESTIMONI






Sharing is Caring! Loves.. Isma


>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com

No comments: