Wednesday, March 12, 2014

Shaklee - Saya Mesti Pilih!!

Assalamualaikum

Alhamdulillah, order semakin rancak. Syukur rezeki dari Allah.. kita cuba bantu orang dgn apa yang kita tahu, Allah pasti akan bantu kita. Ramai yang dah tahu keberkesanan produk Shaklee ni. Hampir semua yang mengamalkan mendapat kesan yang hebat, penyakit semakin berkurang, kulit semakin cantik, badan semakin kurus dan sihat, susu semakin banyak, mcm2 lagilah. So niatnya supaya kita semua hidup bahagia dan sihat dengan produk yg halal, selamat dan semulajadi. 

Syukur dipertemukan dengan Shaklee.. asal jadi member untuk kegunaan diri sendiri, sekali cuba eh berkesanlah!! Share dengan kawan rupanya ramai yang tahu dan berminat nak beli jugak.. Hehe seronok bantu org.. Enjoy bisnes Shaklee ni. Tambah pulak bila dpt berita customer dah turun berat badan, hilang jerawat, pregnant.. Alhamdulillah..

Jomlah sama2 join Shaklee dengan saya.. sharing banyak2. Mudah2an adalah ganjaran dari Allah juga kerana kita bantu org yang memerlukan. The money definitely will come late! Selalu gaji hujung bulan kan, tgh bulan dah kering tapi dengan Shaklee xpernahla nak rasa kering tuuu.. Tgh bulan pasti masuk. InShaaAllah bergantung kepada usaha dan doa kita.


Bulan ni sangat tepat kalau nak jadi member. Dengan promosi BELI 6 PERCUMA 1 tu anda pasti dpt Free member lagi!! Susahnya nak beli 6, banyakk tu?? Senang saja caranya.. Share beli dengan rakan-rakan serta sedara mara. Kejap jekk dh cukup 7.. Terlebih order lagi.. order banyak, bonus pun banyak!! Tgh bulan depan, masyukkkk.. Bestkan??? Bestttt.. Haha jawab sendiri.. Sebab saya dah rasa. Anda xnak ke?? Rugiiii...


So Sila sila jamu mata dengan order sy yg dh sampai ni!! Semua ada.. ready stock ni tapi xlama, ada yg dh kena cop! so cpt2, sapa cepat dia dapat!! Sapa lambat pun pasti dapat! Order jgn x order.. 



Set Diet
Set Tambah Berat Badan
Set Kecantikan Kulit
Set Pantang
Set Menyusu
Set Resdung/Alergi
Set Kanak-kanak
Set Asthma
Set Darah Tinggi
Set Kencing Manis

Macam-macam adaaaaaa! bgtau je apa mslh kesihatan anda.. saya cuba bantu anda suggest supplemen yang sesuai. Yang pasti Halal, Selamat dan Semulajadi. InShaaAllah pasti berkesan! 

Tak semestinya beli by set, nak beli satu-satu pun boleh! 

Nak tahu khasiatnya? Feel free to contact me ok.. kita sembang-sembang santai.. sharing is caring maaa ;)




Sharing is Caring! Loves.. Isma


>>Inginkan supplemen yang sesuai untuk pelbagai situasi kesihatan anda dan keluarga?<<
>>Ingin menjana pendapatan yang lumayan sehingga 4-5 angka?<<

CONSULTATION PERCUMA
HARGA DIJAMIN MURAH
PELUANG PERNIAGAAN BERSAMA SHAKLEE

Isma Shamsuria Ismail
SID: 1071872
sms: 0194211728
whatsapp: 0149772336
FB: isma shamsuria

Email: ishamsuria@yahoo.com

No comments: